יעיל, חסכוני ומוצלח: כך דיוור יכול לקדם את העסק שלכם בקלות

שיווק באמצעות ניוזלטר הפך לאחת משיטות הפרסום הפופולריות בקרב לקוחות ומשתמשים.
הוא לא רק יעיל וחסכוני, אלא גם עוזר לעסקים וארגונים לשמור על קשר עם המשתמשים, לעניין אותם ולהפוך אותם מלקוחות פוטנציאלים לקוחות פעילים.
הניוזלטר ככלי אפקטיבי במיוחד, יכול להכיל מסרים הכוללים תכנים מקצועיים, מידע שיווקי, עדכונים או מאמרים. איך מפיקים ניוזלטר מוצלח, כיצד הוא יכול לקדם את העסק שלכם ומה כדאי לדעת לפני שמתחילים? צוות Queen Media אסף את כל הטיפים החשובים שיעזרו לכם בדרך.

למה להשתמש בניוזלטר?

בואו נשאל את השאלה ההפוכה: למה לא לפתוח ניוזלטר?
דמיינו מצב שבו משתמש או לקוח פוטנציאלי מגיע אל האתר שלכם.
לאחר שהוא מגיע, מתרשם ויוצא ממנו. בעולם שבו האינטרנט מוצף בתכנים והסחות דעת, אי אפשר להאשים אותו. הוא כנראה לא יחזור לאותו אתר פעם נוספת, וזו בדיוק הסיבה שאתם צריכים לגרום לו לחזור אליכם.

מעבר לשימור לקוחות וחשיפה פוטנציאלית ללקוחות חדשים, הניוזלטר נחשב לשיטת השיווק והקידום עם התועלת הגבוהה ביותר ביחס לעלות ולזמן הנדרש לביצוע. למרות כל היתרונות הרבים של השימוש בדיוור עסקי, אין ספק בנוגע לכך שכדאי שזה יצליח, צריך לעשות את זה נכון.

מטרות הניוזלטר: ממשתמש פסיבי ללקוח פעיל

בין אם מדובר בניוזלטר למוצר, עסק או ארגון, המטרה שלנו בשורה התחתונה היא שיווק.
נכון, אנחנו מפרסמים טיפים, תכנים מקצועיים, מאמרים ותוכן איכותי למשתמשים שלנו.
כשאנחנו עושים את זה נכון, אנחנו נתפסים כבעלי ידע, ניסיון ומיומנות בתחומנו, כשהמטרה שלנו מאחורי הקלעים היא ברורה: קידום מכירות, שימור לקוחות או הפיכת משתמש פסיבי ללקוח פעיל.

אחת המטרות הנוספות והחשובות ביותר של השימוש בניוזלטר היא אינטראקציה עם המשתמשים. לא רק הגדלת מכירות ושיווק באופן ישיר, אלא ליצור קשר ושיח עם הקהל שלכם: הגרלות, תחרויות, סקרים וחוות דעת שיעזרו לכם לקבל מידע וליצור קשר עם הלקוחות שלכם.

דיוור אפקטיבי בארבעה צעדים פשוטים

כל עסק יכול לייצר מערכת דיוור ולהפיץ ניוזלטרים ללקוחות שלו, אך לא כל עסק יכול לעשות את זה באופן אפקטיבי שיספק את התוצאות שאנחנו מעוניינים לקבל. כדי לייצר מערכת דיוור אפקטיבית, עלינו לשים לב לכמה דברים מהותיים: החל בתכנים שבוחרים לפרסם, התדירות, המינון והאיזון בין המידע השיווקי לתכנים המקצועיים ועד אורך הטקסט שמופץ.

צעד ראשון: אפיון קהל היעד

הצעד הראשון ביצירת מערכת דיוור יעילה שתצליחו להפיק ממנה את התוצרים שאתם מעוניינים בהם, הוא אפיון קהל היעד.
זיהוי הצרכים, ההעדפות, אופי הרכישה של קהל היעד, התכנים שהוא צורך באופן יום-יומי זו ההתמחות שלנו בQueen Media.
כשתענו על כל השאלות האלו, תוכלו להתאים ללקוחות שלכם את השירות שאתם מציעים באופן מדויק. באופן טבעי, תוכלו גם לייצר תכנים רלוונטיים בניוזלטרים שאתם מפיקים, בהתייחס לכל הפרמטרים.

צעד שני: מינון הוא שם המשחק

מינון, מינון, מינון.
לא משנה כמה התוכן איכותי, כמה המסרים מדויקים ועד כמה יעיל המידע שאתם מעבירים ללקוחות שלכם. אם התדירות לא תהיה נכונה, אתם מפספסים את כל העניין.
זה עובד לשני הכיוונים: מינון נמוך מדי עשוי לגרום ללקוחות לשכוח מכם, לפספס את המסרים שלכם ולא "לסמן" את הניוזלטרים שאתם מפיצים כמקור ידע רלוונטי ורציף עבורם.
מנגד, מינון או תדירות גבוהים מדי, עשויים לגרום ללקוחות קיימים או פוטנציאלים לשלוח את הניוזלטר שעבדתם עליו שעות רבות, ישירות לתיבת הספאם. בשורה התחתונה, כדי לקבל תוצאות טובות, לקוחות איכותיות ולייצר אינטראקציה אמיתית, נדרשת סבלנות והדרגתיות.

צעד שלישי: קשר אישי עם הגולש

כל דבר שאנחנו עושים הוא אישי, רגשי ומונע מתחושות וחוויות.
אנחנו לא רוכשים כי אנחנו בהכרח צריכים מוצר מסוים, אנחנו רוכשים כי המוצר או השיווק סביבו גורם לנו להרגיש תחושה מסוימת. אפשר לראות את זה בצורה ברורה במותגים כמו Nike, קוקה-קולה, iPhone.
החוויה סביב המוצרים הללו מייצרת רגש, תחושת שייכות והגדרה של המשתמש שבוחר במותג. ברגע שתגרמו ללקוחות להרגיש, הם יבחרו לרכוש.

כדאי לבסס מערכת יחסים אישית בין העסק או המוצר לבין משתמש הקצה שיושב וקורא את הניוזלטר שהגיע לתיבת המייל שלו. אפשר לעשות זאת באמצעות שימוש במסרים שמעוררים רגש, שימוש באינטראקציה ישירה כמו חידונים או סקרים, או בקשה לחוות דעת על כתבה שהופצה. זה לא משנה איך תבחרו לעשות זאת, העיקר הוא שתפנו אל המשתמשים ותבקשו מהם במילים אלו ואחרות: להשתתף, להגיב ולהיות פעילים.

צעד רביעי: שגרה זה משעמם

כשמשתמשים בשיווק באמצעות דיוור אלקטרוני, חייבים להיות דינמיים ולא שגרתיים.
ניוזלטר שגרתי הוא משעמם, ולעומתו ניוזלטר שמחדש משהו ולו הקטן ביותר למשתמש, הופך לדיוור רלוונטי ועדכני שגורם ללקוח להישאר. בעולם שלנו הכל קורה מהר, בטח ברחבי האינטרנט. אם תישארו מאחור – תפסידו, ואם תהיו מיוחדים בנוף – תרוויחו בענק.
עם זאת, כדאי לא לגוון יותר מדי את הניוזלטר, או לבצע פעולות שעלולות לסמן את הדיוורים שלכם כספאם.

מה כדאי לעשות כדי שהדיוור שלכם לא יסומן כספאם?

על מנת שהניוזלטר לא יסומן כספאם על ידי מסנני ספאם הנמצאים בתוכנות המייל של הלקוחות,
יש להקפיד לא לבצע אחת או יותר מהפעולות הללו:

  • שימוש בביטויים שבדרך כלל מזוהים עם ספאם כמו "הזדמנות של פעם בחיים" "הקלק כאן" וכדומה.
  • שימוש בפונטים בוהקים
  • שליחת ניוזלטר לכמות גדולה של נמענים באותה החברה
  • שימוש בתמונה אחת גדולה, ללא תוספת של טקסט
  • שימוש ביותר מדי סימני קריאה (!!!)

לסיכום הדברים,

למדנו כי דיוור באמצעות ניוזלטר לרשימת תפוצה איכותית, הינה כלי קידומי רב עוצמה, המחזיר את העלות שלו במהירות, הודות לשימוש בכלים המתאימים ליצירת קשר ישיר עם הגולש.

אם אתם מעוניינים בסיוע בהקמה וניהול ניוזלטר משלכם, או בחבילת דיוורים מותאמת אישית, צרו עמנו קשר.

 

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.