כולנו מכירים אותנו. כולנו אוהבים אותו חזרה וכולנו השתמשנו בו לא פעם אחת ולא פעמיים. הוא אחד האלמנטים הכי משמעותיים ומרכזיים מאז שהוקמה פייסבוק אי שם בשנת 2004. כפתור הלייק (“אהבתי”) כמו שכולנו מכירים אותו מאפשר לנו בתור משתמשים לפרגן חזרה עם סימן “אהבתי” בנוגע לתוכן כלשהו שפורסם או בנוגע לעולם תוכן מסוים שאנחנו רוצים להמשיך לעקוב אחריו. זה יכול להיות לייק לתמונה של חבר, לייק לעמוד עסקי כלשהו או לייק לתגובה של גולש מסוים בפוסט. בתחילת ימי הפרסום בפייסבוק, עסקים נתנו חשיבות גדולה מאוד לכמות הלייקים שיש להם בדף על מנת לבסס את מעמדם ברשת ולהגדיל את החשיפה של תוכן אורגני. גם כיום, עסקים רבים “מתעסקים” בכמות הלייקים (או העוקבים כיום) שיש להם בדף או בכמות הלייקים שהפוסטים שלהם מקבלים ושואפים למספרים גדולים כמה שיותר.

עד כמה הלייקים באמת חשובים לדף שלי?

לייקים בדף הפייסבוק חשובים, אך לא כמטרה מרכזית של העסק. אמנם עדיין קיימת חשיבות לכמות הלייקים שיש לדף עסקי אך היא זניחה ביותר לחשיבות שהייתה לה בעבר. גם בפייסבוק הבינו זאת כאשר החליטו לשנות את ממשק המשתמש שלהם והקטינו והזיזו את המספר שמייצג את כמות האוהדים בדף. ניקח דוגמה מהמציאות: עורך דין בתחום דיני משפחה מעוניין להתחיל לפרסם את העסק שלו בפייסבוק ולהניע לקוחות פוטנציאליים חדשים אליו במטרה לסגור עסקאות חדשות. באמצעות קמפיין פרסומי ממוקד לקהל יעד אותו הגדיר מראש, ובעזרת שימוש בדף נחיתה ייעודי יוכל אותו עורך דין לנסות לייצר לידים חדשים לעסק שלו. במקרה כזה, כמות הלייקים לדף או לקמפיינים עצמם מקבלים משמעות נמוכה יחסית והמטרה המרכזית היא להעביר תנועה מדף הפייסבוק אל דף הנחיתה על מנת שאנשים ישאירו פרטים. מדד ההצלחה כאן נמדד בכמות התנועה והלידים שהעורך דין מצליח להניב ולא בכמות הלייקים שהוא יגרוף לדף או לפוסט באותו זמן.

אז כמות הלייקים בעמוד שלי לא חשובה בכלל?

ממש לא. עמוד פעיל עם קהל עוקבים קבוע, קהל איכותי ומעורב הוא נכס לכל דבר והוא צריך להיות אחת מהמטרות המשניות של פעילות העמוד בפייסבוק. אך זוהי לא החשיבות הגדולה ביותר שיש לשים לב אליה. מדד ההצלחה של העסק והחזר ההשקעה בפרסום (ROI) הוא החשיבות הראשונה והמרכזית שעסק צריך להציב אל מולו כאשר הוא מבצע פרסום בפייסבוק. מתוך מטרה מרכזית זאת, ניתן לקבוע מטרות משניות ומטרות ספציפיות יותר לכל קמפיין ולכל פעילות. מטרות נוספות משניות שניתן להגדיר הן: יצירת חשיפה ומדעות למותג, מספר כניסות לדף הנחיתה או לאתר מקמפיין, מחירים עבור חשיפה/קליק/ליד ועוד.

פרסום בפייסבוק הוא אחד מהערוצים המובילים שקיימים כיום בין ערוצי הפרסום השונים אך הוא עדיין משמש כחלק מאסטרטגיה שיווקית כוללת ומעטפת מלאה לקידום העסק בכל הזירות. אנחנו בחברת “מלכת המדיה” מתמחים בניהול רשתות חברתיות ובפרסום ממוקד לעסק שלכם דרך ערוצי הפרסום שמתאימים לפרסום העסק שלכם.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.