פרסום וניהול קמפיינים בשפה הרוסית

פרסום ברוסית, שיווק ברוסית, קידום ברוסית
אפיקי הפרסום ברשת הינם מגוונים ומאפשרים להגיע לקהל יעד ממוקד, אולם לא כולם דוברי השפה ולכן עסקים רבים מפספסים נתח שוק גדול. הקהל הפופולרי ביותר שניתן לפנות אליו בשפת האם שלו, הוא הקהל הרוסי הנחשב לצרכן נאמן.



כמה נתונים חשובים שכדאי לדעת לפני שמתחילים לפרסם:

  • בישראל חיים כ- 1.5 מיליון תושבים דוברי רוסית, מדובר בכ- 17% מכלל האוכלוסייה המפגינים גישה חיובית כאשר פונים אליהם בשפתם.
  • מעט מתחרים על הנישה – רוב המפרסמים בוחרים לפרסם באנגלית או בעברית ומעט מפרסמים בשפה הרוסית
  • עלות פרסום משתלמת- כיוון שיש מעט מתחרים, עלות הפרסום נמוכה בהרבה מפרסום קמפיינים בעברית או אנגלית.

מלכת המדיה מתמחה בפרסום וניהול קמפיינים בשפה הרוסית על ידי פנייה ממוקדת לקהל זה.
צוות מנהלי הקמפיינים שלנו מכיר היטב את הפוטנציאל הטמון בקהל הרוסי, ומאפשר לעסקים שאינם פונים לקהל להגדיל את רווחיות העסק.
רק נציין שכיום עסקים ומשרדי פרסום אינם פונים לקהל הרוסי בשל חוסר בזיהוי הפוטנציאל או בשל היעדר בקיאות בשפה הרוסית, כך שמדובר בהפסד של ממש.


שפה אינה רק מילים

למרות שרוב העולים מברית המועצות, כבר השתלבו פחות או יותר בחברה הישראלית, החברה הרוסית עדיין שומרת על מאפייניה, ובראשם השימוש בשפת האם - השפה הרוסית - כשפה הראשית.
לכן, עד היום יש קהל יעד רחב שמעדיף לצרוך את התרבות והפרסומות- אך ורק בשפה הרוסית.
חשוב לזכור - שפה אינה רק מילים, אלא עולם שלם של תוכן ותרבות, והאופן בו פונים אל קהל היעד חשוב לא פחות מאשר התכנים עצמם. דובר רוסי אמיתי יבחין בקלות מתי הפניה אינה אותנטית, מה שעלול לגרור תגובה הפוכה מהתגובה הרצויה.



כל היתרונות בפרסום בשפה הרוסית

  • בידול על פני מתחרים – פרסום ממוקד לקהל הרוסי מייצר בידול משמעותי על פני המתחרים, כך שקהל היעד יקבל פרסומים בשפה המתאימה לו.
  • פלחי שוק חדשים – זוהי בהחלט הזדמנות מצוינת להגדיל את פלח השוק ולהגיע ללקוחות חדשים. רק נציין כי היעדר התחרות מאפשרת לכל עסק להגדיל את המכירות.
  • גישה חיובית יותר לפרסום בשל השפה המוכרת- מבחינה סטטיסטית, חברות שאין היה להן נציג מכירות ברוסית וקהל היעד שלהן דובר רוסית, סוגרות פחות עסקאות, מחברות שביססו את שיחות המכירה שלהם על השפה הרוסית המוכרת ללקוח.
    חשוב שלפחות הנציג שמטפל בלקוחות יהיה בקיא בשפה הרוסית.
  • העדפות של הקהל – הקהל הרוסי מעדיף לבצע חיפוש שירותים או מוצרים בשפה הרוסית, ולכן הפרסום יופיע במקומות בהם הקהל נמצא כגון אתרים ייעודיים לקהל הרוסי, בגוגל וברשתות חברתיות.
  • חשיפה באתרים רלוונטיים – הפרסום נעשה בנישות הרלוונטיות לקהל היעד כגון ברשתות חברתיות, קידום בגוגל ועל ידי הצגת באנרים באתרים ייעודיים לקהל הרוסי.
  • עלויות אטרקטיביות – עלויות הפרסום באפיקי המדיה שונים כגון פייסבוק וגוגל הינם זולים באופן משמעותי ביחס לפרסום בשפה העברית, וזאת בשל בגלל היעדר תחרות, ולכן מדובר בהזדמנות נהדרת לחשיפה נוספת וזולה יותר.


 

image1 (3)

פרסום מודעות PPC גוגל ברוסית

האפשרות הראשונה והפופולרית ביותר, היא קמפיין המבוסס על הקלקות ברשת המדיה ותוצאות חיפוש בגוגל.
הפרסום יכול להתבצע הן עבור גולשים מישראל והן עבור גולשים מרחבי העולם.
לאתר הרוסי של גוגל מגיעים עשרות מיליוני מבצעי חיפושים מקוונים ברוסיה עצמה, כמו גם מחפשים תוצאות בשפה הרוסית מכל רחבי העולם.
השיווק יכול להתבצע לא רק בגוגל, אלא גם ברשת המדיה של גוגל בשפה הרוסית המציגה מודעות תמונה, באנרים ומודעות מילים.

בנוסף, בדיוק כמו פרסום לגולשים בעברית או באנגלית, ניתן להרחיב את קהל היעד שנחשף למודעות באמצעות פרסום ממוקד בשיטת רימרקטינג, כלומר פרסום נוסף לקהל שכבר נחשף בעבר למודעות.


קידום בפייסבוק

אפיק נוסף, המתאים כמו כפפה ליד לקהל הרוסי הוא קידום ברשתות חברתיות, ובפייסבוק בעיקר.
יש מנעד רחב של קבוצות ודפים עסקיים המפרסמים פוסטים בשפה הרוסית, ומאפשרים ליצור קשר עם קהל לקוחות פוטנציאלי דובר רוסית.
ברוב המקרים, מדובר בקהל משכיל בעל יכולת קניה טובה, ולכן פרסום ישיר המטורגט לדוברי השפה הרוסית ברשתות החברתיות, עשוי להניב מכירות וסגירת עסקאות תוך זמן קצר.
בנוסף, ניתן להצטרף לקבוצות פייסבוק ללא תשלום ולהתחיל לקדם בשפה הרוסית את השירותים והמוצרים שלכם באמצעות יצירת דיון או המלצה. (מדובר בהמלצות שאינן מופיעות כפרסום, ולכן נותנות לגולש את התחושה שמדובר בחו"ד אובייקטיבית לחלוטין של חבר קבוצה מרוצה).


image2 (2)

 

פרסום ביוטיוב לקהל הרוסי

אפשרות נוספת, פופולרית לא פחות מהפרסום בגוגל, היא פרסום מודעה בתוך סרטון יוטיוב, או קידום סרטון ביוטיוב המציג את יתרונות השירות או המוצר.
הקידום מתבצע באמצעות כלים שמספקת יוטיוב, המאפשרת להציג את הסרטון לגולשים שצפו בסרטונים דומים.
בדיוק כמו פרסום בגוגל, פרסום זה מתבצע בשיטת תשלום לפי קליק, והוא מסוגל להוביל תנועה יפה של עשרות אלפי צופים לסרטון.
הסרטונים הללו יכולים להופיע כהדרכות אינטרנטיות, ביקורות חיוביות על מוצרים, הופעות חיות של אנשים מפורסמים וכדומה.



הפצת תוכן ברוסית

אחת הדרכים הנוספות לקדם מותג בשפה הרוסית, היא ע"י שימוש בפלטפורמות פופולריות להפצת תוכן כמו טאבולה או אאוטבריין.
הפלטפורמות הללו מאפשרות לפרסם כתבות תוכן באתרי תדמית או חדשות, ולהציע אותם לגולשים המתעניינים.
אם אתם מעלים קמפיין ברוסית באתרי חדשות, המודעות יופיעו בחלק התחתון של הדף ויוצגו לדוברי וקוראי רוסית בלבד.
הייחודיות של הממשק החכם של טאבולה ואאוטבריין היא שהוא מסוגל לזהות את השפות בדפדפן המשתמש ולהתאים עבורו תכנים מתאימים.
כדי שהקמפיין ישיג את מטרותיו, מומלץ להעזר בחברה המתמחה ביצירת קמפיין הפצת תוכן בשפה הרוסית, ומסוגלת לייצר עבור הגולשים הרוסיים את התכנים המתאימים שיסקרנו אותם להקליק על הכתבה



פרסום ברשת יאנדקס הפועלת לקהל הרוסי בחו"ל

יאנדקס היא רשת בינלאומית לפרסום בשפה הרוסית, הכוללת מנוע חיפוש שבכל יום מתבצעים בו מיליארדים של חיפושים.
ניתן להעזר בכלי זה לגיוס לקוחות חדשים ולהעלאת התנועה באתר.
ניתן לפרסם באמצעות מודעת טקסט או באנר המציג את המוצרים או השירותים שלכם לקהל הרלוונטי.
בדומה לפרסום בגוגל ובפייסבוק, גם ביאנדקס, ניתן למקד את הקהל לפי אזור מגורים, תחומי עניין, לתזמן את המודעה לזמן מסוים ולשלם רק עבור קהל היעד שהגדרתם.
מומחי Queen Media יצרו עבורכם מודעות רלוונטיות המכילות את מילות החיפוש הפופולריות ביותר בשילוב קופירייטינג איכותי שימשוך את תשומת לב הלקוחות שלכם למודעה.


האם כדאי להקים דף פייסבוק נפרד בשפה הרוסית?

ההחלטה האם להקים דף פייסבוק נפרד לפרסום ייעודי למגזר הרוסי, משתנה לפי המותג שלכם, הביקוש למוצרים או לשירותים שלכם בקרב הקהל הרוסי והיכולת שלכם לנהל עמוד נוסף יחד עם עמודים בשפה העברית.
אם יש לכם קהל רב שמגיע מהמגזר, או לחילופין אם אתם עסק מקומי שבא במגע עם הקהילה הרוסית, אנו ממליצים לפתוח דף פייסבוק ברוסית ולנהל את הפעילות בשפה זו.
חשוב לדעת שהקהל הרוסי אוהב שפונים אליו בשפת האם שלו, ולכן כדאי לנהל את כל הפעילות השיווקית שלכם, כולל דף הנחיתה והאתר שיצרתם כדי ללוות את הקמפיינים שלכם, בשפה הרוסית.


למה דווקא איתנו?

את הניסיון שרכשנו בפרסום וניהול קמפיינים בשלל תחומים, אנו מיישמים כעת בפרסום לדוברי השפה הרוסית.
מדובר בערוץ פרסום מצוין, המאפשר לכל מפרסם להגיע לקהל היעד שלו בצורה ממוקדת ולהעביר לו מסרים מדויקים עבורו.
בנוסף, אנו נעזרים בטכנולוגיות וכלים מתקדמים, המאפשרים לנו להוציא מכל קמפיין את המיטב- למדוד את ביצועי הקמפיין ולהסיק מסקנות להמשך הדרך בהתאם.
רוצים לחשוף את העסק שלכם לקהל נוסף ואיכותי? פרסום וניהול קמפיינים בשפה הרוסית היא בהחלט דרך נהדרת שתאפשר לכם להגיע רחוק.




לייעוץ עם מומחי הפרסום של Queen Media השאירו פרטים או חייגו אלינו עכשיו




    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.