פרסום עסקים – כך תשיגו לקוחות חדשים בדיגיטל

כבעלי עסק כולנו כבר יודעים שזה לא פשוט למצוא לקוחות חדשים.
ניתן לאתר לקוחות במרחב הפיזי, כלומר באמצעות פרסום בשטח או באמצעים פיזיים, או במרחב הדיגיטלי.
עסקים רבים כבר הפנימו את העובדה שהשקעת תקציבי פרסום בערוצי המדיה המסורתית אינה מניבה את התוצאות והרווחים כמו השקעה בשיווק דיגיטלי.
פרסום ושיווק העסק באמצעות SMS, ניוזלטר, פייסבוק, גוגל, צ'אט בוטים, דפי נחיתה וערוצים דומים מקדמים משמעותית את העסקים המפרסמים דרכם.
אנחנו בחברת Queen Media מספקים מערכת שיווק רב ערוצית לעסקים בינוניים וגדולים, כשההתמחות שלנו היא ראיה כוללת ומערכתית של העסק כדי להבין איזה אפיק פרסום יתרום לו ביותר.
אילו ערוצי שיווק ניתן למצוא בדיגיטל? וכיצד תוכלו להעזר בכל ערוץ כדי להביא ערך לעסק? כל זאת, ועוד הרבה טיפים חשובים בכתבה שלפניכם.

אלו ערוצי שיווק ניתן למצוא במרחב הדיגיטלי?

המטרה בפרסום עסקים במרחב הדיגיטלי היא ליצור תנועה ולהסב את תשומת לבו של הלקוח הפוטנציאלי למוצר או לשירות מסוים. לשם כך ניתן לפרסם בערוצים הבאים:

– שליחת הודעות SMS –

זה הוא אמצעי שיווק מוביל בקרב עסקים, שבעזרתו ניתן לטפח את הקשר עם הלקוחות, ליידע על מבצעים והטבות, לנהל קמפיינים שיווקיים ולהניע לפעולה. למערכת שליחת הודעות SMS תוכנה ייעודית להפצת מסרים שבעזרתה יכול בית העסק לשלוח הודעה פרסומית בלחיצת כפתור בודדת שתגיע למספר עצום של נמענים.

מיידיות שליחת ההודעות, הופכת את אפיק הפרסום לבעל ערך לכל בעל עסק.
למשל: בית עסק המעוניין לגייס לקוחות תוך זמן קצר (למשל, אומן שרוצה למלא אולם בהופעה, חנות בגדים המעונינת לחסל מלאי ועוד),
יכול לנצל את הודעות ה-SMS לטובת העניין.

  • רוב ההודעות נקראות תוך זמן קצר מרגע השליחה – הניידים צמודים למשתמשים בכל רגע נתון ורוב הסיכויים שהם יראו את ההודעה.
  • פוטנציאל רווח עצום – בלחיצת כפתור בודדת ניתן לשלוח הודעה לאלפי ואף עשרות אלפי לקוחות פוטנציאליים ולהניע אותם לפעולה הרצויה.
  • בקרה ואופטימיזציה – באמצעות תוכנה ייעודית ניתן לעקוב אחר נתוני פתיחת ההודעה, ולמדוד מי קיבל את ההודעה, הגיב אליה ומתי זה קרה.

– דיוור אלקטרוני (E – mail) וניוזלטרים –

 

שליחת מסרים מעניינים או שיווקיים לקבוצת אנשים תוך שימוש במערכת דואר אלקטרוני, היא אמצעי פרסום נוח ונגיש.
מטרת הפעולה היא תמרוץ לביצוע רכישה או הצטרפות לאחד משירותי העסק.

  • החזר השקעה גבוה (ROI)- ערוץ הדיוור האלקטרוני נחשב לערוץ בעל ההחזר הגבוה ביותר של ההשקעה. 
  • תפעול פשוט- תפעול הערוץ פשוט, לרוב הוא מכיל טמפלייטים מוכנים מראש, אותם ניתן לשלוח ללקוחות.
  • תובנות עסקיות- בדומה לפרסום בגוגל ובפייסבוק, ניתן לעשות שימוש נרחב בשיווק באמצעות דיוור, כדי לצבור תובנות על דפוסי התנהגות הגולשים ביחס למיילים שנשלחו.

-דף נחיתה –

מהווה את ליבו של כל קמפיין פרסום אפקטיבי באינטרנט על אף שאינו פלטפורמת פרסום ישירה.
מטרתו של דף הנחיתה, הנחשב לחלון הראווה של בית העסק, היא לגייס לקוחות המגיעים אליו דרך מודעה פרסומית מקוונת באינטרנט, באנר או קישור. דף הנחיתה מעניק לגולש מסר ממוקד ומפנה אותו להשאיר פרטים או להתקשר לבית העסק.

  • דף נחיתה טוב יכול להיות ההבדל בין קמפיין לא מוצלח, לבין קמפיין המייצר מכירות רבות לעסק. שליחת הגולש לעמוד הבית במקום לדף נחיתה ייעודי, עשויה לגרום להפסד של עסקאות ומכירות פוטנציאליות עבור העסק. באתר קיימות הסחות דעת רבות, והגולש צפוי להתחיל לקרוא במקום להתמקד במסר אחד ויחיד שמועבר בדף הנחיתה.
  • ניתן להעזר בדף הנחיתה כדי לבסס מערכת יחסים יציבה עם הלקוח. בכפוף להסכמתו של הלקוח ניתן לשלוח לו מידע רב ערך אודות בית העסק. במידה והלקוח הזין את מספר הנייד שלו ניתן לשלוח לו גם הודעות SMS עם פרסומים רלוונטיים.

-פרסום בגוגל-

הפרסום בגוגל מהווה כיום ערוץ פרסום מרכזי לעסקים והרוב המשמעותי של החיפושים נעשה דרכו.
על קצה המזלג, כל פיסת תוכן שעולה לרשת (בלוג, אתר, אתרי מידע ועוד) מקבלת דירוג ממנוע החיפוש על פי פרמטרים שונים.
כל הפרמטרים הללו הם אלו שיקבעו בסופו של יום היכן תתברג פיסת התוכן בתוצאות החיפוש.
השאיפה של כל עסק, היא לדרג את התכנים שלו גבוה ככל האפשר, כדי שיזכו במרבית הקליקים האפשריים של הגולשים וכך ייצרו יותר הזדמנויות עסקיות.

מניסיוננו, אלו 3 הפרמטרים המשפיעים ביותר על הקידום:

  • תוכן איכותי- כאשר האתר שלכם מלא בתוכן איכותי, מקורי ורלוונטי עבור הגולש, מנועי החיפוש וגוגל בראשם הם בעלי אינטרס להציג לגולשים דווקא אותו. גוגל מתמקדת בהצגת האתרים המקיפים ביותר לשאילתת החיפוש של הגולש בגוגל.
  • חווית משתמש והתאמה למובייל- בשנים האחרונות, גוגל מתייחסת יותר ויותר לזמן השהיה באתר, לנראות האתר מכל מכשיר ויחסי המרה, וזאת כדי לקבל אינדיקציה על חווית הגולש באתר. הקפידו לחזק את הנושאים הללו ותוכלו להיות מדורגים גבוה.
  • קישורים רלוונטיים- הקישורים מסייעים לגוגל "להבין" את הקשרים של אותו אתר עם עסקים אחרים. אומנם היום רוב הקישורים הם לא טבעיים, וזה למעשה מה שהופך את הקידום האורגני לתהליך שכל סוג של עסק יכול להשתלב בו, גם עסקים קטנים.

-צ'אט בוט-

דרך צ'אט בוט ניתן ליצור קשר מיידי ויעיל עם מספר גדול של לקוחות מתעניינים.
זהו רובוט שמנהל שיחות ממוחשבות ואוטומטיות בשם העסק עם הלקוחות, נותן מענה לשאלותיהם, מספק מידע ומניע אותם לקניה.
בעלי עסקים נעזרים בו כדי לתקשר ביעילות עם קהל היעד שלהם, לשפר את חווית הלקוח ולהגדיל את המכירות.

השימוש ההולך וגובר בצ'אט בוטים הוא למעשה הוכחה חותכת לכך שכל העולם הדיגיטלי עובר לאוטומציה. תהליכים שהיו נעשים בעבר עם נציגי שירות לקוחות או מכירות, נעשים כיום באמצעות צ'אט בוטים מתקדמים.

  • הצ'אט בוטים יכולים לקיים מספר בלתי מוגבל של שיחות בו זמנית והם עובדים סביב השעון.
  • חברה או עסק העובדים עם צ'אט בוטים חוסכים במידה משמעותית בכוח אדם ובעלויות.
  • הצ'אט בוטים מעודדים את הלקוח להשאיר פרטי ליד או לבצע רכישה.
  • ניתן לתעד באמצעותם כל אינטראקציה עם לקוח פוטנציאלי.

יתרונות פרסום עסקים בדיגיטל

עסק המעוניין להשיג לקוחות חדשים ומפרסם במרחב הדיגיטלי רוכש לעצמו יתרונות רבים, ביניהם:

התאמה לפרט (פרסונליזציה) – התאמת המסרים ללקוחות לפי חתכים או פלחים שונים על פי מדדים שבחר העסק (גיל, מין וכו') ולכל פלח להתאים מסר המדבר אליו ואל צרכיו.

מדידות – הפעולות המתבצעות במערכות האינטרנטיות ניתנות למדידה, לשיפור ולדיוק רב ככל האפשר.

חיסכון בעלויות – בפרסום דיגיטלי ניתן לחסוך בעלויות הפרסום. במחקר שוק נמצא שעסקים שפרסמו באופן דיגיטלי קיבלו תשואה גבוהה ב-40% יותר מעסקים שפרסמו את מוצריהם במדיות המסורתיות. 

נגישות ללקוחות – הטלפון הנייד צמוד לאנשים כל היום ואין אדם שאין לו מחשב ולכן הלקוחות חשופים כל הזמן למוצרים המתפרסמים במרחב הדיגיטלי. 

קלות תפעול והקמה – אין צורך בהורדה והתקנה של תוכנות כבדות או ברכישה של רישיונות הפעלה מורכבים. כל מה שהלקוח הפוטנציאלי צריך לעשות הוא להיכנס לאתר האינטרנט של המוצר שבחר, להירשם לשירות, ולבצע את התשלום און ליין. ובעל העסק יכול להתחיל לשווק תוך דקות ספורות!

 

חברת Queen Media – למקסימום הצלחה במרחב הדיגיטלי

חברת Queen Media מספקת מערכות שיווק מותאמות עסק במרחב הדיגיטלי לעסקים קטנים וגדולים. ברשותנו פלטפורמות שיווק מגוונות הכוללות מגוון רחב של כלים המיועדים למשיכה של קהל לקוחות פוטנציאלי, לפיתוח הקשר איתם ולהגדלת המכירות.

 

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר לקבלת כלי שיווק מתקדמים בהתאמה אישית. יחד איתכם נהפוך את העסק שלכם לנכס דיגיטלי ריווחי ומצליח. 

 

 

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.