קידום אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני נחשב בעיני רבים לאחד מאפיקי השיווק והפרסום המובילים והיעילים בעולם הדיגיטלי, אם לא הטוב מכולם.
כולנו ניגשים לגוגל בחיפוש אחר כמעט כל דבר שאנחנו צריכים, ממוצרים דרך תשובות לשאלות ועד לאנשים שאנחנו מעוניינים במידע עליהם.
כאשר אנחנו מבצעים חיפושים אלו בגוגל, האתרים שעולים ראשונים בתוצאות החיפוש (אחרי אלו שמופיעים ראשונים כתוצאות ממומנות) הם אלו שגורפים את רוב הגולשים שמחפשים את המידע הספציפי המדובר. כדי להיות שם, אתם צריכים לעשות קידום אורגני בגוגל.
מה הופך את אפיק הקידום האורגני לכזה מוצלח? מדוע אתם שומעים שוב ושוב סביבכם שכל מותג ועסק חייב לעשות קידום אורגני?
מה שונה בטראפיק של גולשים שמגיעים מקידום אורגני בהשוואה לערוצי שיווק אחרים? על כל השאלות הללו ושאלות חשובות נוספות נענה בכתבה שלפניכם.

קידום אורגני – מנוע הצמיחה המרכזי לעסקים

קידום אורגני בגוגל הוא שיטת פרסום ושיווק בה מבצעים פעולות שונות שמטרתן לקדם את האתר שלכם בגוגל כך שיופיע בתוצאות המוביל עבור ביטויי חיפוש שונים.



הידעתם שקידום אורגני הוא מנוע הצמיחה המרכזי לעסקים בישראל?

לפי דו"ח של משרד הכלכלה ב-2017, שמתייחס ללידים שמקורם בתוצאות אורגניות, התגלה שליד שמקורו בקידום אורגני ממיר לעסקה כמעט פי 2 בהשוואה לקידום ממומן בגוגל. הסטטיסטיקה מלמדת אותנו שעם הזמן הגולשים נהיים מתוחכמים יותר, והם מבינים את ההבדל בין עסקים המקודמים בתשלום לבין אתרים שהגיעו לתוצאות הראשונות לאחר עבודה קשה.

בנוסף, יש עוד כמה סיבות עיקריות שיגרמו לכם להבין שקידום אורגני זו ההשקעה הטובה ביותר עבור העסק:



 

סיבה מס' 1: אם זה לא אתם, אלו המתחרים שלכם

 מהפעילות האינטרנטית מתחילה במנועי חיפוש, כאשר גוגל הוא המוביל, עם מעל 2 מיליארד גולשים ברחבי העולם.
נדירים בימינו העסקים שלא זקוקים למיקום טוב במרחב האינטרנטי כדי להשאר רלוונטיים. מאחר שבמרחב האינטרנטי של ימינו ובגוגל אין ואקום,
אם אינכם נמצאים במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש, אלו המתחרים שלכם שיהיו שם ויתפסו את כל אותם גולשים ולקוחות שיכלו להיות שלכם.



סיבה מס' 2: משלמים פעם אחת,
לא משנה כמה אתם מרוויחים

כשאתם ניגשים לעשות שיווק או פרסום במדיות דיגיטליות שונות (כולל פרסום ממומן בגוגל), אתם משלמים עבור כל גולש שלחץ על המודעה שלכם או נחשף אליה (בהתאם למטרות הקמפיין שהגדרתם ועבורן אתם משלמים).
בקידום אורגני, לעומת זאת, אתם משלמים עבור השירות בלבד - תשלום קבוע וידוע מראש. מעבר לו, לא משנה כמה גולשים נחשפו לאתר שלכם בתוצאות החיפוש או כמה לחצו על הקישור לאתר שלכם, התשלום שלכם לא משתנה. במילים אחרות, אתם משלמים Fix Price ללא תלות ברווחים שלכם מהחשיפה.



סיבה מס' 3: גוגל נותן לכם הרבה יותר במתנה

גוגל מפרגן לכם על קידום אורגני טוב לאורך זמן.
ככל שהאתר שלכם צובר קידום זמן רב יותר, ואתם מראים לו שהאתר שלכם רלוונטי ומומחה בתחומו, גוגל יצ'פר אתכם ללא עלות ובאופן אוטומטי עם דירוג שלכם על פני מאות עד אלפי וריאציות שונות של חיפושים שסביר להניח שאתם אפילו לא מודעים לקיומם, בעזרת האלגוריתם המשוכלל של גוגל.
זה אומר שאתם נהנים מכמות גדולה של גולשים וטראפיק שמגיעים אליכם באופן קבוע בלי כל מאמץ או תשלום מצדכם.



לקוח זה הוא שחקן מרכזי וגדול בתחום התחרותי של טלקונומיקציה, בו המתחרים הם שחקנים עם תקציבי ענק. בעזרת קידום אורגני הצלחנו להגדיל את כמות המבקרים האורגניים מ-339 באוקטובר 2020 ל-610 במרץ 2021, כאשר מגמת העלייה רק הולכת ומשתפרת עם הזמן.



 

סיבה מס' 4: מחירים אטרקטיביים ותמורה גבוהה יותר

קידום אורגני ממושך נחשב לערוץ המניב טראפיק (תנועה) רלוונטי בעלות הנמוכה ביותר.
אם אתם שוקלים קידום ממומן ורוצים השוואה מהירה בין קידום ממומן לאורגני, חשוב שתדעו שקידום אורגני עולה לכם פחות ואתם ממשיכים ליהנות מטראפיק של גולשים שזורם אליכם גם אחרי שאתם מפסיקים את השירות, מה שלא קורה כשאתם מפסיקים קמפיין ממומן בגוגל.
נקודה אחרונה זו תקפה לכל קמפיין פרסומי, בין אם בפייסבוק, אאוטבריין, גוגל או כל פלטפורמה אחרת.
ברגע שהפסקתם את הקמפיין הפרסומי, כל הנוכחות שלכם בפלטפורמה והטראפיק שהיא מניבה עבורכם – מפסיקים.
בקידום אורגני בגוגל, ההשקעה היא ארוכת טווח, אבל כמוה גם ההשפעה. אם תפסיקו היום את הקידום האורגני שביצעתם לאורך זמן, אתם עדיין יכולים לשמור על מקומכם בגוגל ולהמשיך ליהנות מתוצאות לפרק זמן של עד שנים אחרי הפסקת הקידום האורגני.



סיבה מס' 5: המקום לעסקים קטנים לצבור יתרון
על פני השחקנים הגדולים

יש לכם מוצר נפלא, מותג שאתם יודעים שיעשה חיל והרבה מאוד כסף אם רק מספיק אנשים ייחשפו אליו.
אבל פרסום בטלוויזיה, במיוחד בפריים טיים, הוא ממש לא בתקציב שלכם וגם לא שלטי חוצות באיילון.
אם אתם נמצאים בתחום תחרותי, גם פרסום ממומן בגוגל כאשר מדובר בביטויים תחרותיים מאוד, עלול לעלות לכם כל כך הרבה כסף שאתם פשוט נשארים מחוץ למירוץ על ידי השחקנים הגדולים.
לרוב העסקים הקטנים או בינוניים בגודלם אין יכולת להתחרות עם השחקנים הגדולים בפלטפורמות שונות. אבל בקידום אורגני בגוגל זה ממש לא המקרה.
לא משנה מה גודל העסק או המותג שלכם, אתם יכולים בהחלט להגיע למקומות הראשונות בתוצאות החיפוש בגוגל וליהנות מחשיפה וכמות גולשים ולקוחות מהם נהנות חברות ענק.



תחום אופנת נשים הוא אחד התחומים התחרותיים ביותר.
באתר חדש לחלוטין בזירה הצלחנו להגדיל את כמות הגולשים מאפס ל- 230 באמצעות קידום אורגני בחודש מרץ. כפי שניתן לראות מהתרשים, מגמת השיפור ממשיכה ברמה חודשית והשמיים הם הגבול.



סיבה מס' 6: קידום אורגני מביא לכם גולשים בשלים יותר לסגירת עסקאות

בניגוד למודעות שמופיעות בפיד או באתרים בהם אנשים גולשים מבלי שביצעו חיפוש מכוון של אותו מוצר, שירות או מענה, כשאתם מופיעים בתוצאות החיפוש האורגני של גוגל – זוהי תוצאה של חיפוש מכוון על ידי אותם גולשים שמחפשים ומעוניינים לפתור את הבעיה שלהם. במילים אחרות, מדובר באנשים שמחפשים באופן אקטיבי מה שאתם מציעים.
כשאותם אנשים לא רק מצאו אתכם בתוצאות החיפוש, אלא לחצו על הקישור לאתר שלכם, מדובר בגולשים שבחרו באתר שלכם על פני כל האתרים האחרים שהופיעו בתוצאות החיפוש.
זה אומר שמדובר בלקוחות פוטנציאליים בשלים ביותר למכירה. מאותו הרגע, הכדור עובר לידיים שלכם- על האתר שלכם להוביל את אותם לקוחות פוטנציאליים בשלים, לביצוע הפעולה שאתם מעוניינים שיבצעו באתר שלכם. הטראפיק המגיע לאתר שלכם מקידום אורגני הוא רלוונטי הרבה יותר מזה שתקבלו באמצעות קידום ממומן בפלטפורמות שונות.



 

סיבה מס' 7: יש מוצרים שאפשר לפרסם רק בקידום אורגני

אם המוצר שאתם רוצים לפרסם הוא מתחום המשקאות החריפים, מטבעות וירטואליים, תרופות, קנאביס, טיפולים בריאותיים ועוד, במקרים רבים לא תוכלו לעשות זאת בפרסום ממומן ברשתות חברתיות שונות ובגוגל, כי מדיניות הפרסום שלהם לא תאפשר לכם לעשות זאת.
לעיתים גם אם תוכלו לעשות זאת, ההגבלות על הפרסום יהיו כל כך מחמירות שזה לא ישתלם לכם.
במקרים אלו, קידום אורגני בגוגל הוא הערוץ עבורכם. שיטה זו מבוססת על כך שגוגל רוצה להציג את התוצאות הרלוונטיות ביותר לחיפוש של גולשים, נקודה.


 

הסיבות שפירטנו הן מרכזיות וחשובות, כאשר מציגים את היתרונות של קידום אורגני לעסקים, אך הן לא היחידות.
אפשר לדבר על כך שגם אם הטראפיק שהגיע מקידום אורגני לא ביצע רכישה בביקור הראשון באתר שלכם, נוכחות מתמדת בתוצאות החיפוש משאירה אתכם בתודעה של לקוחות פוטנציאליים ופעמים רבות מגדילה את הסיכוי למכירה עתידית. אפשר לדבר על התרומה של קידום אורגני למכירות אופליין בזכות חשיפה שלכם בתוצאות החיפוש ועוד.
ועוד טיפ קטן שהוא בעצם גדול מאוד
הנה משהו שאף מקדם אתרים לא יספר לכם.
לפני שאתם ניגשים לברר הצעות מחיר ולהשוות בין מומחים שונים בקידום אורגני,
חשוב לדעת שהצעה איכותית של קידום לא כוללת רק שיפורים באתר ברמת הטקסט והקוד, אלא גם:

  • פרסום מאמרים ותכנים שמדברים "גוגלית" המסייעים לגוגל להבין שהאתר שלכם הוא מומחה בתחומו
  • רכישת קישורים איכותיים לקידום האתר בצורה מהירה יותר.

הרבה מקדמים מנסים לחסוך כסף על גב הלקוחות, ומתחילים לקדם אותם ללא שני הרכיבים החשובים הללו, מה שגורם להם להתקדם לאט מאוד.
מכאן, הדרך לאיבוד האמון בחברה המפרסמת קצרה ביותר.
לכן, לפני שלוקחים ברצינות כל פרויקט קידום, יש לחקור את המפרסם ולהבין מה הוא מציע במסגרת חבילת הקידום-
כמה מאמרים, כמה קישורים ואיזו עבודה נדרשת מאחורי הקלעים.


למה לבחור ב-Queen Media לקידום האתר?

אחרי שנים של ניסיון בקידום אורגני לשלל עסקים וחברות, ניתן לומר שלמדנו את האלגוריתם בצורה יסודית ומעמיקה.
בזכות בניית אתר בצורה המתאימה ביותר למנוע החיפוש, שתילת ביטויים רלוונטיים באתר, כתיבת מאמרים איכותיים ושלל פעולות נוספות, אנו מצליחים ליצור אופטימיזציה איכותיות המאפשר לכם להוביל בתוצאות הראשונות בביטויים התחרותיים ביותר.



רוצים להתחיל לקדם את האתר שלכם כבר עכשיו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם לשיחת היכרות.


    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.