15 רעיונות יצירתיים במיוחד לפרסום באינסטגרם – לגזור ולשמור

מי מאיתנו לא מכיר את הסיטואציה הבאה-
אנו מעוניינים לפרסם פוסט חדש ורענן באינסטגרם, והצד היצירתי במוח הלך לישון, ולא משתף איתנו פעולה.
לעיתים זו השגרה היומית שמדכאת את היצירתיות ולעיתים הזמן שעומד לרשותנו מוגבל, ואנו מעוניינים בדרך המהירה והקצרה ביותר לסיים עם המטלה של פרסום הפוסטים.
להמציא תוכן חדשני ויצירתי לחשבון האינסטגרם זה לא עניין של מה בכך, ואם מרגיש לכם שאתם ממחזרים את אותו התוכן שוב ושוב ושוב, תוכלו להעזר ב-15 הרעיונות היצירתיים הבאים לפרסומים באינסטגרם בכל פעם שאתם נתקעים.

ציטוטים מעניינים

ציטוטים מעניינים ומקוריים תמיד עובדים טוב באינסטגרם.
הציטוט המעוצב מושך את העין ומעודד תגובתיות מצד הגולשים. כדי להצליח לעשות זאת כמו שצריך אתם צריכים לכוון לציטוטים שקשורים לנישה שלכם בדרך כזו או אחרת.
הנה כמה רעיונות מהירים לציטוטים:

  • צטטו מומחים ומשפיעים בתחום שלכם
  • צטטו משפט שנון שקשור לנישה שלכם (ראו דוגמא מצורפת)
  • סטטיסטיקה ועובדות הקשורות לתעשיה
  • צטטו ביקורת חיובית שנכתבה עליכם

 

הנה דוגמא אותנטית, מתוך דף האינסטגרם של בוטיק השוקולד "יער הקקאו":

תמונות שהן חוויה בפני עצמה

הראו לעוקבים שלכם איך המוצרים שלכם נראים בעולם האמיתי.
כלומר, במקום לשתף תמונה של מוצר שנראית מדוגמת כאילו נלקחה מאלבום, שתפו את אותה תמונה כשהיא מיושמת במציאות.
בצורה כזו, תוכלו להוסיף למוצר שלכם גם אופי אישי יותר.

סטטיסטיקות או משפטי הידעת מהנישה שלכם

כל שתצטרכו לעשות הוא לשים את הטקסט המתאים על התמונה ואתם מוכנים להתחיל.
בחרו סטטיסטיקה או משפט הידעת מעניין מהנישה שלכם, ותכוונו להפתעה מעניינת. זה יסייע לכם למשוך יותר תשומת לב מצד הגולשים ולעודד תגובה.

פוסט מאחורי הקלעים

כולנו אוהבים לראות מה קורה מאחורי הקלעים של מותגים שאנו נהנים לעקוב אחריהם.
אם תרצו ליצור מערכת יחסים עמוקה עם הקהל שלכם, תוכלו להוסיף יותר אישיות על ידי יצירת פוסטים מאחורי הקלעים.
הציגו את עצמכם, אנשים שעובדים איתכם, את תהליך יצור המוצר לפרטי פרטים או את פינת המנוחה במשרד.
יש לא מעט תמונות מעניינות שאינן מדברות באופן ישיר על המוצר או ההצעה שלכם, ועשויות להפוך לסטורי מעולה בפיד האינסטגרם.

פוסטים המשלבים הומור

הומור ושנינות תמיד עובדים טוב בכל פלטפורמה שהיא. כדאי לפרסם מדי פעם תמונה מצחיקה או אפילו איזו בדיחה שקשורה באופן ישיר או עקיף לעסק שלכם או לאישיות שלכם.
תאמינו לנו, לפיד שלכם זה יעשה רק טוב.

פוסטים המשלבים נוסטלגיה

פוסטים המשלבים נוסטלגיה או זכרונות מהעבר עושים את העבודה היטב. תוכלו להשתמש בתגית #tbt (throw-back-Thursday ) כדי לאתר פוסטים המציגים תמונות ואירועים מן העבר.
תוכלו להעזר בפוסטים כאלו כדי למלא את הפיד שלכם בתמונות ישנות או באירועים מן העבר.

האתגר היומי

סוג נוסף של פוסטים, שיכול לרענן ולגוון לכם את הפיד, הוא כל מיני אתגרים יומיים.

למשל:

  • MondayBlues#
  • #MotivationMonday
  • #TravelTuesday
  • #TipTuesday
  • #WednesdayWisdom
  • #WonderfulWednesday
  • #ThrowbackThursday #TBT
  • #FlashbackFriday
  • #FridayFact
  • #FridayFun

אתגרים אלו מיושמים בימים מסוימים בשבוע, אבל תוכלו לפרסם אתגרים מעניינים בלי קשר ליום מסוים. למשל:

נניח שאני עוסקת בייעוץ שינה.
אוכל לקחת תמונה של מיטה, לשתף בסטורי, לבקש מאנשים לצייר איך הם ישנים בלילה ולתייג אותי.
לאחר מכן, אוכל לבחור כמה מהתיוגים ולשוחח עליהם (נקודות לשיפור, האם תנוחות השינה טובות או לא טובות לגב וכו').
אם אני יודעת לנצל את המומנטום, אוכל גם להציע פגישת ייעוץ במתנה למשתתף אחד.

תוכן גולשים

תוכלו לבקש אישור מהלקוחות שלכם, העובדים שלכם, השותפים שלכם וכן הלאה כדי לפרסם מחדש תוכן שהם העלו בדף שלכם.
הנה כמה רעיונות למציאת התוכן המתאים ביותר לפרסום מחדש:

  • בקשו מהעוקבים שלכם להציע תמונה שכדאי לכם לפרסם מחדש
  • הזמינו את החברים שלכם להציע פוסטים מתאימים
  • עיינו בדפים מתחרים וקחו מהם השראה לתמונות גולשים שכדאי לפרסם.

 

פוסט המבליט את תכונות המוצר

סוג נוסף של פוסטים שתוכלו להעלות בפיד שלכם הוא פוסט שמבליט תכונות מוצר מסוים.
קהל היעד מתעניין בסל המוצרים שלכם, והוא רוצה לדעת במה הם שונים מהמתחרים. שמרו על איזון בפיד שלכם, ומדי פעם חשפו את קהל העוקבים שלכם למוצרים וליתרונות שבהם.

ספרו סיפור שלם

אינסטגרם מעודדת יצירת פוסטים שמספרים סיפור שלם. כך למשל, תוכלו להראות ברצף סרטונים או תמונות איך משתמשים במוצר או בשירות מסוים שאתם משווקים.

פוסטיפ

פוסט עם טיפ עובד טוב, ויכול לעבוד אפילו טוב יותר אם הטיפ מגיע מכיוון הצוות שלכם או קהל הלקוחות.
כדי ליצור תוכן ייחודי שיעורר עניין רב, השקיעו ושתפו טיפים שיכולים להיות רלוונטיים לכמות גדולה של גולשים, בדיוק כמו בדוגמא הבאה:

 

הזכירו אירועים רלוונטיים ועדכניים (RTM)

מצב ביטחוני, אירוויזיון, משחק כדורגל חשוב או חגים במעגל השנה – כל אלו אירועים שניתן לייצר סביבם פוסטים המתייחסים לאירוע בזמן אמת, ואף מקדמים את העסק.
כך לדוגמא, בהתקרב חג השבועות תוכלו להתייחס למוצרי חלב ולהשפעת מוצרי החלב על העור:

שאלו שאלה מעניינת

שאילת שאלה היא דרך מופלאה לעודד תגובתיות ולהקשר לקהל שלכם.
שאלו שאלה מעניינת, פיקנטית ורלוונטית לכמות רבה של גולשים.

לאחר שפירסמתם את השאלה שימו לב- וודאו שאתם מצטרפים לדיון ומשיבים על כמה מהתגובות. אל תשאירו את קהל המגיבים להתייבש לבד.

תחרות נושאת פרסים הכוללת צילום מסך

צרו תחרות מעוררת עניין בפיד שלכם, הכוללת צילום מסך.
כך תרוויחו תועלת מדהימה – ככל שיותר אנשים יצלמו את הסטורי שלכם, כך החשיפה שלו תעלה.

פוסט אנבוקסינג

אם אתם משוטטים באופן קבוע באינסטוש וודאי יצא לכם להתקל בלא מעט סרטוני Unboxing.
מדובר בפוסטים שהם בעצם סוג של טקס פתיחת חבילה או מתנה לעין המצלמה.
הסרטונים האלו גורמים להנאה גדולה לצופים, כיוון שהם מרגישים שהם בעצם חלק מהטקס.

פוסט לפני אחרי

מכירים את התמונות הללו של לפני ואחרי? בדרך כלל אנו רואים אותן בהקשר של ירידה במשקל, אבל אפשר להשתמש בהן כמעט בכל עסק.
פרסומים של לפני ואחרי הם אפקטיביים ביותר כיון שהם ממחישים לנו בצורה הטובה ביותר מה יקרה אם נעשה את התהליך או נקנה את המוצר, ובנוסף הם מקצרים לנו את כל התהליך הסיזיפי לכדי פריים או שניים ולפתע הכל נראה הרבה יותר מעורר תקווה.

הנה דוגמא לפוסט לפני ואחרי מדוקטור זן, המפרסם שירות השתלת שיער:

לסיכום,

מעבר לרעיונות שציינו בכתבה הנוכחית יש עוד שלל רעיונות לפרסומים באינסטגרם. העצה החשובה ביותר שאנו יכולים להעניק לכם בהקשר זה הוא לא להתקע בשגרה, אלא לשמור על חשיבה מחוץ לקופסא. תוכלו להשתמש ביצירתיות ובדמיון שלכם או לקבל השראה לפוסטים חדשים מהמתחרים שלכם.

אם אתם זקוקים לעזרה נוספת בפרסום באינסטגרם, צוות Queen Media ישמח לעמוד לשירותכם.

 

 

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.