פרסום באינסטגרם

עם קהל פוטנציאלי של יותר מ- 928 מיליון איש, פרסום באינסטגרם הוא כלי מפתח לכל משווק ברשתות החברתיות.
תוסיפו לכך גישה לאפשרויות ולכלי המיקוד הנרחבים של חברת האם פייסבוק, וקיבלתם פלטפורמה אידיאלית לפרסום.
אינסטגרם החלה את דרכה כאפליקציה ורשת חברתית לשיתוף תמונות שנפתחה לשימוש במכשירי אפל בלבד. בשנת 2012 היא הושקה גם במערכות מבוססות אנדרואיד ומשם - איך אומרים - הכל הסטוריה (:
באינסטגרם אין "חברים" כמו בפייסבוק, אלא עוקבים.
ככל שיש לכם יותר עוקבים, ואנשים הנלהבים לצרוך את התוכן שאתם מפרסמים, כך תגדל רמת הפופולריות שלכם בפלטפורמה.

בכתבה הנוכחית נלמד אתכם (כמעט) כל מה שצריך לדעת על הפרסום באינסטגרם, כולל רעיונות מעניינים לתכנים שניתן להשתמש בהם בקידום אורגני. מוכנים? מתחילים.



פרסום באינסטגרם - איך מתחילים?

כדי להתחיל בפרסום באינסטגרם, יהיה עליכם לפתוח חשבון אינסטגרם משלכם.
עקבו אחר השלבים הבאים כדי לעשות זאת בהצלחה:

  • בממשק הכניסה, מלאו את השם שלכם, ללא נקודות, רווחים או מקף תחתון
  • צלמו תמונה איכותית המתאימה לעסק 
  • מלאו את כל הפרטים החשובים עליכם ועל העסק שלכם
  • השקיעו בביו שלכם - הביו הוא למעשה תיאור קצר בראש הפרופיל, המאפשר לכם להציג את העסק, מי אתם ומה אתם עושים, בדרך מקורית ויעילה.
    התיאור הקצר הזה הוא הזדמנות לספר לא רק על העסק שלכם, אלא להעניק למבקרים מידע בנוגע למה שיקבלו אם ימשיכו לעקוב אחריכם.
  • פיתחו את העמוד כעמוד עסקי
  • לבסוף, חברו את חשבון האינסטגרם לחשבון הפייסבוק, כדי שתוכלו להפעיל פרסום קמפיינים ממומנים בהמשך בצורה יעילה יותר.

קידום אורגני באינסטגרם

כפי שכבר ידוע לכם, פרסום באינסטגרם נחלק ל-2 תחומים עיקריים:

  • קידום אורגני
  • קידום ממומן

במסגרת הקידום האורגני, ללא צורך בהשקעת כספים, ניתן לבצע פעולות מסוימות שיכולות לסייע לחשיפה מקסימלית של העסק, למשל: תיוג העסק, שימוש בהאשתג רלוונטי (#), פרגון, צ'ק אין לתמונות ועוד.
כדי ליצור קידום אורגני מקצועי עד כמה שניתן, יש לבצע מחקר האשטגים לתחום הספציפי שלכם ולפעול על פי אסטרטגיית תוכן סדורה.
כאן צוות המומחים של Queen Media נכנס לתמונה, כדי לסייע לכם בגיבוש אסטרטגיה פרסומית איכותית, שתעביר את המסר שלכם בצורה מקצועית כך שקהל היעד שלכם לא יחוש שמנסים למכור לו.



כיצד בונים אסטרטגיית תוכן לפרסום באינסטגרם?

אנו נצמדים לשלבים הבאים:

  • הבנה מלאה של המותג עבורו אנו מעוניינים לפרסם - מה הבידול שלו, מה הן התועלות של העסק והחסרונות שלו
  • איסוף חומרים - לפני פרסום בפועל, אנו יוצרים תיקיה עם חומרים רלוונטיים: תמונות אווירה ותדמית, סרטונים ומידע מעניין שיש ללקוח או לעסק שיסייעו לנו לעורר עניין אצל קהל היעד.
  • יצירת תמונות רלוונטיות - חלק משמעותי מהפרסום הוא יצירת תמונות אווירה רלוונטיות. ניתן לשלב בפרסום תמונות ממאגר תמונות, או צילום תמונות מקצועיות, ולשדרג אותן באמצעות תוכנה ייעודית דוגמת Canva או לחלופין לעצב על ידי הגרפיקאיות שלנו.
  • לעבוד לפי הנוסחה הבאה - אנו ממליצים לשלב בעמוד 70% תמונות אותנטיות או תמונות אווירה הממחישות את המותג, כשיתר התמונות יהיו מבוססות על הנעה לפעולה, משפטי השראה ומודעות מכירה נטו. 


 

לאלו פוסטים מתחבר הקהל שנמצא באינסטגרם?

להלן מספר רעיונות מעניינים שניתן להעזר בהם במסגרת אסטרטגיית התוכן:

  • תכני הידעת (ערך לגולשים) - מעלים מידע מעניין ורלוונטי המוסיף ערך לגולש (הידעת שאם אוכלים בננה כל יום, ערכי הכולסטרול יורדים?)
  • סרטוני הדרכה - DIY עשה זאת בעצמך
  • צילומים מקצועיים - תמונות אווירה איכותיות של המוצר או המותג
  • ייחודיות המותג- מה הופך את המותג שלכם למיוחד? מדוע כדאי לרכוש דווקא מכם?
  • ציטוטי השראה – אנו ממליצים להעלות מדי פעם ציטוטים מוכרים או מקוריים שלכם. גולשים מתים על זה.
  • תוכן גולשים - תמונות או סרטונים המצולמים ע"י הלקוחות שלכם, מהווים הוכחה חברתית מנצחת לקהל היעד שלכם. הנה, אנשים אמיתיים ואובייקטיביים משתמשים בשירות או במוצר שלכם. על ידי שיתוף תוכן גולשים, אתם לא רק אומרים לגולשים שהמוצרים שלכם פופולריים, אלא מראים את המותג שלכם בפעולה. זו דרך מושלמת לעזור לכם לשכנע מבקרים להפוך לקונים.
  • מאחורי הקלעים - הציגו את המותג שלכם מכל הזוויות, גם מאחורי הקלעים. הקהל שלכם יעריך מאוד את השקיפות, וזה יסייע לו לבסס יחסים עמוקים יותר עם המותג, ולבנות מערכת יחסים בהמשך.
  • טיזרים- טיזרים מניעים גולשים לפעולה ועושים את העבודה היטב. העלו טיזר לפוסט חדש ומעניין או לסרטון בסטורי.
  • מאחורי הקלעים -  לקוחות נורא אוהבים לראות מה מתרחש מאחורי הקלעים של העסק ולהבין איך הכל פועל מבפנים.
  • סטורי- לעלות סטורי כל יום או אפילו כמה פעמים ביום, מוצרים חדשים, לקוחות ממליצים, טיפ שאתם מעניקים אותו כערך, סיטואציות הומוריסטיות שהתרחשו בעסק ועוד.
  • מובילי דעת קהל- גיוס / שיתופי פעולה עם מובילי דעת קהל רלוונטים עם עשרות אלפי עוקבים כל אחד, המעלים פוסטים וסטוריז בהם הם מתייגים אתכם, יכולים להעלות את כמות האינטרקציות עם העמוד שלכם בצורה דרסטית.
    אנו ממליצים לנצל את הכוח שלהם ברשתות החברתיות בכדי לחזק את העמוד שלכם. 

image4

פרסום ממומן - אפשרויות הפרסום באינסטגרם

כעת נעבור להתמקד בקידום ממומן בתשלום באינסטגרם.
כמפרסמים, עומדות בפניכם שתי אפשרויות פרסום :


  • Promoting Ads- בדומה לכפתור "בוסט פוסט" של פייסבוק, תוכלו לקדם כל פוסט ע"י לחיצה על כפתור ה-Promote. המודעות יקודמו לקהל רחב במהירות, ויזכו את הפוסט ביותר חשיפה, לייקים, ביקור בפרופיל, תגובות ועוד.
  • פרסום דרך ה-Facebook Ad Manager- שיטת הפרסום המועדפת, הכוללת ארבעה סוגי מודעות: תמונה, קרוסלה, וידאו וסטורי.
    בשיטה זו קיימים כמה יעדי פרסום:
  • צפיה בוידאו
  • מעורבות בפוסט
  • ביקור באתר
  • הורדת אפליקציה
  • איסוף לידים
  • קבלת הודעות פרטיו
  • המרות
  • קטלוג מוצרים

למי מתאים הפרסום באינסטגרם?

אינסטגרם טוענת שהפרסום בפלטפורמה מתאים לעסקים מכל תחום, אולם בהתחשב באופי המיוחד של הרשת החברתית ובקהל המשתמשים שלה, ניתן לומר שהפרסום מתאים בעיקר לעסקים הפונים ללקוחות (B2C) דוגמת יצרנים, מותגים, אתרי קניות ועוד.



אילו מודעות ניתן ליצור ברשת האינסטגרם?



  • מודעות תמונה- פורמט המודעות הבסיסי באינסטגרם הוא מודעות התמונה, באמצעותו עסק יכול להציג את עצמו בשלל אמצעים ויזואלים ולהוסיף קריאה לפעולה.
  • מודעות וידאו- ניתן ליצור מודעת וידאו באורך של עד 60 שניות, ולהוסיף לכוח הויזואלי שיש לתמונה גם צליל ותנועה.
  • מודעות קרוסלה- מודעות מסקרנות הכוללות עד 5 תמונות ומאפשרות, בדומה לפייסבוק, לצפות בכל התמונות ולבקר באתר דרך הכפתור של קריאה לפעולה.
  • מודעות סטורי- האפשרות העדכנית והעכשווית ביותר היא פרסום בסטוריז של אינסטגרם.
    הסטורי הוא למעשה פיצ'ר המאפשר לפרסם תכנים שנעלמים לאחר יממה.

הפוסטים המפורסמים בסטורי לא יופיעו בפיד של פרופיל האינסטגרם, אלא בחלק העליון של המסך, שם ניתן לצפות בסטוריז של חשבונות מועדפים. בעיני משתמשי האינסטגרם, הסטורי נתפס כפוסט אותנטי ואמין יותר, כזה המספר סיפור מיוחד, ולכן הוא פלטפורמה אידיאלית לפרסום.



מודעות סטורי באינסטגרם

מודעות סטורי באינסטגרם, הן מודעות אטרקטיביות המופיעות בין הסטוריז של הגולשים.
עם למעלה מ-500 מיליון משתמשי אינסטגרם הצופים בסטוריז מדי יום, על ידי שימוש בסטורי יש לכם פוטנציאל להגיע לקהל עצום.
יתרונן הגדול של מודעות הסטורי הוא שהן כלל לא נראות כמו פרסומות, הן יכולות להופיע כתמונות סטילס או כסרטונים קצרים של עד 15 שניות.



לאינסטגרם יש מספר יעדים למודעות סטורי, ביניהם תוכלו לבחור כאשר אתם בונים את המודעה שלכם:

  • הציגו את המודעה שלכם לכמה שיותר גולשים
  • עודדו כמה שיותר גולשים לצפות בסרטון
  • שלחו גולשים לאתר או לדף הנחיתה
  • העלו מדדי המרות כמו מכירות או הרשמות לדוא"ל
  • גרמו לגולשים להתקין את האפליקציה לנייד
  • פתחו טופס לידים הממלא באופן אוטומטי את המידע של המשתמשים

המודעות הללו נראות כמו סטוריז רגילים, והן מאפשרות ללקוחות הפוטנציאליים להיות פתוחים יותר לפרסום, במיוחד כאשר המודעה מעניינת ומעוצבת היטב.
איך נשמע לכם פרסום למעל 500 מיליון משתמשים יומיים? כנראה כמו תשואה גבוהה ביותר עבור ההשקעה.



 

יתרונות הפרסום באינסטגרם עם Queen Media

  • חשיפה נרחבת - פרסום ממומן בפלטפורמה מאפשר לכם לחשוף את העסק בשלל דרכים יצירתיות, ולבסס את המוניטין של המותג שלכם.
  • הגעה לקהל יעד מדויק - ניתן לחשוף את מודעות האינסטגרם לקהל יעד מדויק ומפולח על פי שלל פרמטרים: מאפיינים כלליים, גיל, תחומי עניין, השכלה, קריירה ועוד.
  • שיווק איכותי עם יד על הדופק - צוות המומחים של Queen Media נעזר בנתוני הפייסבוק שלכם כדי לעקוב ביעילות אחר הצלחת המודעות. כך ניתן לאתר בזמן נקודות חלשות בקמפיין בזמן אמת, ולבצע במקום את השינויים הנחוצים במודעות.
  • הגדלת העוקבים- שיווק מדויק המבוסס על אסטרטגיית תוכן מהודקת היטב, יביא למעורבות גבוהה יותר בפוסטים בדף העסקי ויגדיל את מספר העוקבים שלכם. שלב זה יסייע לעוקבים שלכם לבסס עמכם מערכת יחסים ולהכיר לעומק את העסק שלכם.


מהי עלות הפרסום באינסטגרם?

לקוחות רבים שואלים אותנו את השאלה החשובה הזו, אבל לצערנו אין לכך תשובה אחת חותכת. קיימים גורמים רבים שעשויים להשפיע על הביד שלכם (הצעת המחיר) באינסטגרם, בהם:

  • מיקום המודעה
  • פורמט המודעה (וידאו, תמונה, קרוסלה או סטורי)
  • זמן פרסום המודעה
  • מטרת המודעה

אתם שולטים בעלות הפרסום שלכם באינסטגרם, על ידי הגבלת מגבלות הוצאות קמפיין, תקציב יומי ואסטרטגיית הצעת מחיר.
אם בחרתם לפרסם באינסטגרם בלבד, אנו עובדים בתקציב של כמינימום 70 ₪ ליום לפרסום. כאשר תבחרו לשלב את הפרסום באינסטגרם יחד עם פרסום בפייסבוק, התקציב המינימלי יהיה 100₪ ליום.



 

רוצים להתחיל לפרסם באינסטגרם?

על מנת לבצע פרסום יעיל באינסטגרם, צריך לקרוא קצת יותר ממאמר אחד מפורט (:
אם אתם רוצים להוציא יותר ממסע הפרסום של העסק שלכם או לקדם את עצמכם אורגנית באינסטגרם, צוות המומחים שלנו ישמח ללוות אתכם משלב יצירת אסטרטגיית התוכן בפלטפורמה עד להשגת תוצאות מהקמפיין.

השאירו פרטים כעת, ונציג יחזור אליכם עם הצעה מדויקת לפרסום באינסטגרם.




צרו קשר

נשמח לתכן ביחד איתך את המהלך השיווקי והעסקי שלך




    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.